kolmapäev, 25. september 2013

7 Nädalat Saksamaal

Nüüd juba üle eelmise nädala (6 nädala) reedel tuli meile 1 nädalaks vahetusõpilane Norrast. Laupäeval läksime koos Norra vahetusõpilastega (kokku oli neid ~12) kanuuga sõitma, kahel õnnestus vette kukkuda. Õhtul grillisime.
Pühapäeval läksime Gettorfi flohmarkt´i ja siis sõime seal hommikusööki. Pärast sõitsime Eckenförde´i ja õhtul käisime bowlingut mängimas.
Eelmine esmaspäev käisime hiina restoranis, väga hea toit oli. Kolmapäeva õhtul läksime koos õe, ühe sakslasega ja kahe norrakaga TraumGmbH´sse seal õppisime ja tantsisime salsat, ning hiljem olime ööklubis. Lahe õhtu oli. Sain magama kell 3 ja hommikul kell 6.30 oli äratus.
Neljapäeva õhtul oli ühine õhtusöök kõigi norrakate ja nende vahetus peredega Forstbaumschule´s, ma sõin väga maitsvat pitsat. Reede hommikul lahkusid norrakad.
Pühapäeval läksin isaga Laboe´sse. Ilm oli väga ilus, aga tuuline. Palju oli lohesurfareid (kahelt pildilt on näha ka). Külastasime laeva muuseumi ja Marine-Ehrenmal´i. Sõime Backenfish´i praekartulitega.
Täna jäid koolis kõik tunnid ära :)